phoneנשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 050-6242516

יועצת זוגית מומלצת בחיפה

הזוגיות שלכם עלתה על שרטון ואינכם יודעים כיצד עוד תוכלו להציל אותה? אולי זה עדיין לא קרה אבל אתם מפחדים שלשם זה הולך? ייעוץ זוגי מומלץ בחיפה יכול להיות בדיוק הפתרון שיציל לכם את הזוגיות ובשורות הבאות נסביר למה, מדוע ואיך.

מדוע מתקשים בני זוג רבים לפנות לקבלת ייעוץ זוגי?

הפרדוקס הגדול של ייעוץ זוגי הוא שהצורך בו הולך ועולה ככל שהאמון ביכולת שלו להשפיע הולכת ודועכת. משבר זוגי הוא משבר שמתהווה בדרך כלל לאורך זמן ובצורה איטית ומדורגת עד שזה מגיע לפיצוץ. לאורך תהליך ההתהוות הזה נוצרים אצל אחד או אצל שני בני הזוג רגשות שליליים רבים כלפי הצד השני ואלו בתורם יוצרים חוויות שליליות בין בני הזוג, אבל אצל מרבית הזוגות עדיין לא עולה המחשבה בקבלת ייעוץ זוגי בשלבים אלה. או אז כשדברים מצטברים ועוברים רף מסוים, נוצר פיצוץ בין בני הזוג, פיצוץ שהיכולת לגשר עליו תלויה מאוד ביכולת שלהם לפנות לייעוץ זוגי על אף חוסר האמון וצבר הרגשות השליליים שקיימים עמוק אצל כל אחד מהם. 

מה יכולה יועצת זוגית מומלצת בחיפה לעשות למען הזוגיות שלכם?

בפנייה לקבלת ייעוץ זוגי מומלץ בחיפה אתם מאפשרים לעצמכם להעביר את המשבר מהפסים הרגשיים אל הפסים הרציונליים ובמילים אחרות, מהלב אל הראש. כשמתמודדים עם המשבר באמצעות מחשבה רציונלית, הרבה יותר קל להביע את הכאב, לזהות את הגורמים לו ואף להבין את הצד השני ואת העמדה שלו במשבר. במצב כזה קל יותר גם לגשר בין הפערים, לפתור את המשבר וליצור בסיס חדש לבניית הזוגיות מחדש, הפעם בצורה קונסטרוקטיבית והרמונית וזה בדיוק מה שיודעת יועצת זוגית מומלצת בחיפה לעשות, אם רק תבחרו לקבל את שירותיה.

אחרי שאמרנו את זה, בחיפוש ייעוץ זוגי בחיפה המלצות זה לא משהו שקל לאסוף, בעיקר מכיוון שבקשת המלצות חושפת למעשה את המשבר שלכם בפני אחרים. אבל זה אולי בדיוק המהלך הטיפולי הראשון שנדרש מכם: להבין שמדובר במצב לגיטימי ובר פתרון, ושאין שום בושה בבקשת עזרה בפתרונו.

עירית שמיר ברץ היא עובדת סוציאלית בעל תואר שני ובוגרת בית הספר לפסיכותרפיה של בית החולים רמב"ם. עירית מתמחה בטיפולי פסיכותרפיה במודל הקוגניטיבי התנהגותי וכבר הצילה את הזוגיות של עשרות זוגות שהגיעו אליה בשיא המשבר ולמדו להחיות ביניהם את האהבה מחדש. להצלת הזוגיות שלכם במסלול מוכח מדעית ועל ידי אשת מקצוע אמפטית ומקצועית, צרו קשר עם עירית עוד היום בטלפון 050-6242516.