phoneנשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 050-6242516

טיפול נגד חרדות

טיפול נגד חרדות – הדרך הנכונה להתמודד עם חרדות

עירית שמיר-ברץ היא עובדת סוציאלית בעלת תואר שני שמתמחה בין היתר בטיפול בחרדות. את ההסמכה שלה קיבלה עירית שמיר-ברץ מבית הספר לפסיכותרפיה ברמב"ם, וכיום היא מתמחה בעבודה סוציאלית בתחום בריאות הנפש. לאורך השנים צברה עירית שמיר-ברץ את הניסיון הנדרש כדי לעזור לקהל המטופלים להתמודד עם חרדות בתהליך מהיר, אפקטיבי ונעים.

עירית שמיר-ברץ מקבלת מטופלים בקליניקה פרטית ושקטה באזור חיפה והקריות. מומלץ להשאיר פרטים באתר או לחייג כבר עכשיו למספר הטלפון 050-6242516 כדי לקבוע פגישת היכרות.

מה מאפיין טיפול והתמודדות עם חרדה?

טיפול נגד חרדות בחיפה מחייב שינוי בהרגלי החיים. מי שסובל בחרדות מוצא את עצמו לעתים קרובות מתמודד עם אותם פחדים וחששות, כאשר בפועל קיימת אפשרות לשינוי קטן שיוצר הבדל גדול בתחושה האישית. בנוסף, יש ללמד את המטופל הרגלי חיים יום יומיים חדשים. כך ניתן לחשוף את המטופלים בהדרגה לגורם החרדה וללמד אותם כיצד להתמודד איתה.

כמובן שכל טיפול בחרדות ופחדים מותאם בצורה סובייקטיבית לצרכי המטופל. טיפול בגברים ונשים מבוגרים מתנהל בצורה שונה מאשר טיפול אצל ילדים ובני נוער. כמו כן, קיימים הבדלים בין טיפול CBT בחרדות תוך שילוב טיפול קוגניטיבי והתנהגותי, לבין טיפול עם תרופות. ההמלצה העקרונית היא לשקול טיפול בחרדות ללא תרופות כדי להשיג תועלת שנשמרת לאורך זמן וללא תלות בחומרים מסוימים.

חשוב לשקול התמודדות עם חרדות באמצעים הקיימים כי היא מבטיחה שיפור באיכות החיים. מי שסובל מחרדות כמעט ולא מסוגל לנהל חיי חברה, לשמור על עבודה קבועה או לפתח תחביבים אישיים. החרדות קובעות את מסלול החיים של הסובלים מהן והן דורשות התמודדות מקיפה ויסודית. כתוצאה מכך, טיפול בחרדות מבוסס רובו ככולו על שיתוף פעולה עם המטפל ועל גילויי אמפתיה למצבו של המטופל.

טיפול נגד חרדות – כך מתמודדים עם חרדות

השאלה איך להתמודד עם חרדות היא חלק בלתי נפרד מחייהם של גברים ונשים בכל רחבי הארץ. למרות שאין לכך תשובה חד משמעית, אפשר להצביע על מספר כללי מפתח. אפשר לשלב טיפול תרופתי אצל אנשים שסובלים מחרדה, אבל ההשפעה היא כאמור נקודתית. הפתרון הוא לערב בשלב מוקדם את אנשי המקצוע שמתמחים בנושא ולהתייעץ איתם.

מומלץ לפנות לעירית שמיר-ברץ כדי לתאם טיפול בחרדות בצפון ולהתמודד באופן ישיר עם מקור הבעיה. עירית שמיר-ברץ מציעה שיטות טיפול ייחודיות עבור חרדות ופחדים אצל מבוגרים וניתן גם לתאם מולה ייעוץ זוגי להורים וילדים.